Nøgleudlevering

Vi sender indkaldelse til nøgleudlevering på mail, når du har underskrevet din lejekontrakt. Sammen med indkaldelsen sender vi en fejl- og mangelliste, som du efter nøgleudlevering har 14 dage til at udfylde og returnere. Husk at opbevare en kopi selv.
Ved nøgleudlevering aftales som regel tidspunkt for gennemgang af de eventuelle mangler i dit lejemål. Ønsker du at aflyse eller ændre tid, så kontakt beboerservice, så vores synsmand ikke kører forgæves.

Du vil som udgangspunkt få udleveret nøglerne til boligen på overtagelsesdagen, men hvis overtagelsesdagen falder i en weekend eller på en helligdag, udleveres nøglerne første arbejdsdag efter overtagelsesdatoen.

Før du kan få udleveret nøgler til din nye bolig, skal indskud og første måneds husleje være betalt.

Efter udlevering af nøglerne, er der ingen andre end dig, der har nøgle til boligen. Derfor skal du rette henvendelse til en låsesmed, hvis du låser dig ude af af din lejlighed, dette er selvfølgelig for egen regning.
I mange tilfælde, vil det derfor være en god idé, at få opbevaret en nøgle hos f.eks. en nabo eller noget familie.

Du skal passe godt på dine nøgler. Ved fraflytning skal alle nøgler afleveres tilbage og er der bortkommet nøgler, vil du blive opkrævet for en omlægning af låsen.